Webdesign

Få en professionel hjemmeside

Lad os stå for webdesign

Ennoweb webdesign
Ennoweb 1b
Vi tager altid udgangspunkt i dine ønsker og dit behov og så blander vi det med vores mange års erfaring. Vi skræddersyr løsningen til dig, så du får den hjemmeside eller webshop du ønsker, og vi bliver ved indtil du er tilfreds.
Ennoweb 2b
Indholdet på siderne som tekst og billeder skal du levere. Du kender dit firma meget bedre end os og ved hvad du ønsker brugerne skal læse.

Alt det indhold laver vi en hjemmeside ud af og vi har stort fokus på brugervenlighed og på at brugerne vender tilbage. Men det vigtigt er at budskabet for din virksomhed og det du evt. sælger vises klart og tydeligt.

Ennoweb webdesign content
Ennoweb webdesign content
Ennoweb 2b
Indholdet på siderne som tekst og billeder skal du levere. Du kender dit firma meget bedre end os og ved hvad du ønsker brugerne skal læse.

Alt det indhold laver vi en hjemmeside ud af og vi har stort fokus på brugervenlighed og på at brugerne vender tilbage. Men det vigtigt er at budskabet for din virksomhed og det du evt. sælger vises klart og tydeligt.

Ennoweb Web design sketch
Ennoweb 3b
Når vi er færdige, får du adgang til din egen unikke hjemmesiden eller webshop og vi vil lærer dig at redigere og oprette indhold selv. Men vi står selvfølgelig altid klar til at hjælpe, hvis du får behov for det.

Alle vores web designs er optimeret til tablets og telefoner og kan integreres med Facebook og andre sociale medier.

Ennoweb 4b
Alt vedligeholdelse og opdatering af systemer og server til din hjemmeside er inkluderet i vores website og webshop hosting produkter. Så du skal slet ikke tænke på teknikken, men kan koncentrere dig om din virksomhed.

Nemmere bliver det ikke at få en hjemmeside eller en webshop!

Ennoweb Responsive web design
Ennoweb Responsive web design
Ennoweb 4b
Alt vedligeholdelse og opdatering af systemer og server til din hjemmeside er inkluderet i vores website og webshop hosting produkter. Så du skal slet ikke tænke på teknikken, men kan koncentrere dig om din virksomhed.

Nemmere bliver det ikke at få en hjemmeside eller en webshop!

Vi hjælper dig naturligvis med det hele

6 råd til en god hjemmeside
Kort og tydeligt
Nemt at kontakte dig
Det skal være nemt og brugervenligt

Hovedbudskabet skal frem

Du har kun ganske få sekunder til at gøre dine besøgende interesseret i din hjemmeside. Det vigtigste budskab skal derfor serveres interessant og tydeligt, og der hvor de fleste kigger allerførst – nemlig øverst til venstre på forsiden. For mange budskaber stjæler fokus fra hinanden, og får siden til at fremstå rodet og uoverskuelig.

Med et godt budskab – der kan ses af alle – køber du værdifuld tid og de besøgende vil undersøge hjemmesiden nærmere.

Hvad drejer hjemmesiden sig om?

De besøgende skal hurtigt kunne forstå hvad hjemmesiden handler om og hvem der står bag den. Hvad vil du med siden – og hvad “sælger” du? Er det overhovedet den rigtige side, den besøgende er havnet på?

Kend din målgruppe og hvad de forventer af en professionel hjemmeside. Vær samtidig ærlig om hvem I er og hvad I står for.

Enkelt og imødekommende

Tekster, typografi og farver skal tilpasses målgruppen. Det er ofte det enkle der virker bedst, men det kan også være det sværeste at udføre i praksis. Luft i designet giver ro på hjemmesiden, som appellerer ubevidst til de fleste. Man behøver ikke nødvendigvis plastre hver eneste millimeter til med grafik eller tekst.

Der skal være en rød tråd på siderne, så de hænge sammen gennem hele hjemmesiden.

Skarpe billeder

Billeder af god kvalitet er vigtigt, men ofte et nedvurderet element på professionelle hjemmesider, når den først er blevet sat op og i drift. Skarpe, enkelte og rene billeder associeres med kvalitet. Her er der mulighed for positivt at skille sig ud fra konkurrenterne med enkle midler.

Et billeder siger altså mere end 1000 ord.

Brugervenlighed

Brugervenlighed er essentielt for at din hjemmeside bliver god. Det skal være nemt at navigere rundt på hjemmesiden. Den besøgende skal hurtigt finde frem til informationerne. Som udgangspunkt bør der aldrig være mere end 3 klik til den ønskede information.

Det indebærer en logisk opbygning af menustrukturen, hvor alle niveauerne er tænkt godt igennem. Er det nødvendigt med et ekstra niveau, eller kan du gøre det smartere?

Større sider kan med fordel benytte sig af en søgefunktion.

Tydelige kontaktoplysninger

Hvis hjemmesiden gør sit job og vækker interesse, kan det næste skridt fra den besøgendes side være at kontakte virksomheden, for at få mere at vide. Her er det vigtigt at kontaktoplysningerne er meget tydelige. På mange hjemmesider er det fortsat kontaktoplysninger og oversigten over medarbejderne, der er mest besøgt.

Det giver tryghed, at det er tydeligt, hvordan man kan kontakte virksomheden.

Kend din målgruppe
Husk den røde tråd
Et billede sigere mere end 1000 ord

Hovedbudskabet skal frem

Du har kun ganske få sekunder til at gøre dine besøgende interesseret i din hjemmeside. Det vigtigste budskab skal derfor serveres interessant og tydeligt, og der hvor de fleste kigger allerførst – nemlig øverst til venstre på forsiden. For mange budskaber stjæler fokus fra hinanden, og får siden til at fremstå rodet og uoverskuelig.

Med et godt budskab – der kan ses af alle – køber du værdifuld tid og de besøgende vil undersøge hjemmesiden nærmere.

Hvad drejer hjemmesiden sig om?

De besøgende skal hurtigt kunne forstå hvad hjemmesiden handler om og hvem der står bag den. Hvad vil du med siden – og hvad “sælger” du? Er det overhovedet den rigtige side som den besøgende er havnet på?

Kend din målgruppe og hvad de forventer af en professionel hjemmeside. Vær samtidig ærlig om hvem I er og hvad I står for.

Enkelt og imødekommende

Tekster, typografi og farver skal tilpasses målgruppen. Det er ofte det enkle der virker bedst, men det kan også være det sværeste at udføre i praksis. Luft i designet giver ro på hjemmesiden som appellerer ubevidst til de fleste. Man behøver ikke nødvendigvis plastre hver eneste millimeter til med grafik eller tekst.

Der skal være en rød tråd på siderne så de hænge sammen gennem hele hjemmesiden.

Skarpe billeder

En god kvalitet på billeder er vigtigt, men ofte et nedvurderet element på professionelle hjemmesider, når den først er blevet sat op og i drift. Skarpe, enkelte og rene billeder associeres med kvalitet. Her er der mulighed for positivt at skille sig ud fra konkurrenterne med enkle midler.

Et billeder siger mere end 1000 ord.

Brugervenlighed

Brugervenlighed er essentielt for at din hjemmeside bliver god. Det skal være nemt at navigere rundt på hjemmesiden. Den besøgende skal hurtigt finde frem til informationerne. Som udgangspunkt bør der aldrig være mere end 3 klik til den ønskede information.

Det indebærer en logisk opbygning af menustrukturen, hvor alle niveauerne er tænkt godt igennem. Er det nødvendigt med et ekstra niveau, eller kan du gøre det smartere?

Større sider kan med fordel benytte sig af en søgefunktion.

Tydelige kontaktoplysninger

Hvis hjemmesiden gør sit job og vækker interesse, kan det næste skridt fra den besøgendes side være at kontakte virksomheden, for at få mere at vide. Her er det vigtigt at kontaktoplysningerne er meget tydelige. På mange hjemmesider er det fortsat kontaktoplysninger og oversigten over medarbejderne der er mest besøgt.

Det giver tryghed, at det er tydeligt, hvordan man kan kontakte virksomheden.

Hvad er dit behov?

Vælg den størrelse der passer bedst til dit behov

– eller ring og snak med os

Basis
  • 3.999 kr
  • Valgfri tema
  • 5 mobilvenlige sider opsat
    (ubegrænset antal sider)
  • Nyhedsmodul/blog klar til brug
  • Kontaktformular opsat
  • SEO ikke konfigureret
    men klar til brug
  • Google Analytics-statistik ikke konfigureret
    men klar til brug
  • Undervisning af funktioner ved overdragelse
  • Webshop klar til brug
  • Webshop produkter klar til salg
  • Slider konfigureret

Business
  • 7.999 kr
  • Valgfri tema
  • 10 mobilvenlige sider opsat
    (ubegrænset antal sider)
  • Nyhedsmodul/blog klar til brug
  • Kontaktformular opsat
  • SEO fuldt konfigureret
    og alle sider er optimeret
  • Google Analytics-statistik opsat
  • Undervisning af funktioner ved overdragelse
  • Webshop klar til brug
  • Webshop produkter klar til salg
  • Slider konfigureret

Premium
  • Ring for tilbud
  • Valgfri tema
  • Ubegrænset antal
    mobilvenlige sider opsat
  • Nyhedsmodul/blog klar til brug
  • Kontaktformular opsat
  • SEO fuldt konfigureret
    og alle sider er optimeret
  • Google Analytics-statistik opsat
  • Undervisning af funktioner ved overdragelse
  • Webshop klar til brug
  • Webshop produkter klar til salg
  • Slider konfigureret

Vælg mellem 100+ forskellige temaer

Få inspiration til din hjemmeside